Descripció El mercat setmanal es realitza els dimecres als principals carrers i places del centre històric de la ciutat. Amb aquesta sol•licitud, els marxants que participen al mercat poden demanar; ampliacions, reduccions, canvis de nom, excedències, vacances, canvi d'ubicació, canvi d'articles de venda, la baixa, la renovació de la llicència, etc.
Qui ho pot demanar? Tota persona física i/o jurídica legalment constituïda.
Quan? Durant tot l’any.
Temps de tramitació El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Documentació necessària
En funció del tràmit, consultar el Reglament
Preu Veure les vigents Ordenances Fiscals.
Canals de tramitació
Enviant sol·licitud i documentació adjunta a través de:
- La seu electrònica - Per correu postal, a l’adreça Pg Indústria, 25 de Banyoles - Presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament amb cita prèvia no obligatòria.