Consorci Esportiu
Search
Seu Electrònica - Categories de tràmits

Subvencions

Bases i convocatòries

Bases per ajuts als professionals afectats pel cessament obligatori per l'estat d'alarma per la gestió de la COVID-19

Convocatòria de subvencions per als professionals afectats pel cessament obligatori per l'estat d'alarma per la gestió de la COVID-19 

PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR AJUDES “CONCESSIÓ D’AJUTS ALS PROFESSIONALS AFECTATS PEL CESSAMENT OBLIGATORI DE L’ACTIVITAT EN VIRTUT DEL REIAL DECRET 463/2020, 14 DE MARÇ 2020, PEL QUAL ES DECLARA L’ESTAT D’ALARMA PER LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PER LA COVID-19”

  1. Descarregar la sol·licitud (document adjunt 1. Sol·licitud ajudes covid19) omplir-la i signar-la amb el certificat/segell electrònic i guardar el document a l’ordinador ( si teniu problemes per omplir o signar la sol·licitud, feu servir el navegador CHROME)
  2. Clica aquí:  INSTÀNCIA GÈNERICA  aneu a l’apartat de la dreta INICIA EL TRAMIT i ompliu la instància (adjunteu la sol·licitud del COVID19 que teniu guardada a l’ordinador, les factures, document dades bancàries, etc.. i signeu la sol·licitud.  
  3. En el cas que no hagueu entrat mai cap sol·licitud de manera telemàtica consultar el document (document adjunt 2. guia per enviar sol·licituds electròniques COVID19), seguiu les instruccions.
  4. Recordeu que cal adjuntar el document dades bancàries (document adjunt 3. Comunicació dades bancàries) cal que el vostre banc us el signi i vosaltres també, després, l’annexeu a la instància genèrica, aquest document ens serveix per fer-vos el pagament, en el cas que no el tingueu signat en el moment de presentar la sol·licitud us farem un requeriment.

1. Sol.licitud

Descarregar la sol·licitud aquí:

SOL·LICITUD AJUDES COVID-19

Omplir-la i signar-la amb el certificat/segell electrònic i guardar el document a l’ordinador (si teniu problemes per omplir o signar la sol·licitud, feu servir el navegador CHROME) (si no disposeu de certificat/segell electrònic, mireu l’apartat 3)

 

2. Fitxa de creditor

Descarrega de la fitxa de creditor aquí:

FITXA DE CREDITOR

En el cas que no sigueu proveïdors i no hagueu facturat mai per l’Ajuntament, caldrà que us descarregueu la fitxa de creditor, l’ompliu i la validi la vostra entitat bancària. A continuació l’escanegeu i la guardeu a l’ordinador. Si ja sou clients de l’Ajuntament, aquest pas no caldrà.

 

3. Instància genèrica

Clica aquí:

INSTÀNCIA GENÈRICA

aneu a l’apartat de la dreta INICIA EL TRÀMIT i ompliu la instància (adjunteu la sol·licitud del COVID19 que teniu guardada a l’ordinador, les factures, document dades bancàries, etc.. i signeu la sol·licitud.

 

4. Guia de com enviar una instància a l'Ajuntament

Descarregar la guia del pas a pas:

GUIA DE COM ENVIAR UNA INSTÀNCIA

En el cas que no hagueu entrat mai cap sol·licitud de manera telemàtica o que no disposeu de signatura electrònica, consulteu la guia de com enviar una instància i seguiu els passos.

 

S’Informa als beneficiaris que en compliment de la normativa fiscal l’Ajuntament de Banyoles inclourà aquests ajuts a la corresponent declaració davant l’Agència Tributària

 

Bases Àrea de Serveis a les Persones

 

Bases Foment del transport per a joves estudiants

 

Bases de les ajudes als preus dels casals dins del programa Lleure per a Tothom

 

Bases per a establiments turístics i comercials de Banyoles 2019

 

Bases per a la restauració i rehabilitació de façanes d’immobles

 

Canals de tramitació

Enviant la sol·licitud documentació adjunta a través de:

  • La seu electrònica (a través del tràmit d'instància genèrica, adjuntant els models normalitzats).
  • Per correu postal, a l’adreça Passeig de la Indústria, 25, de Banyoles.
  • Presencialment a les oficines municipals.

 

  BOP Girona