Consorci Esportiu
Search
Seu Electrònica - Categories de tràmits

Subvencions

BASES, CONVOCATÒRIES I SOL·LICITUDS

 

2a ONADA AJUDES COVID-19: NOVEMBRE DEL 2020

TERMINI: DEL 25 DE NOVEMBRE DEL 2020 AL 15 DE DESEMBRE DEL 2020

 

Bases reguladores per a la concessió d'ajuts als professionals afectats pel cessament obligatori de l'activitat en virtut de la resolució SLT/2546/2020, de 15 d'octubre, per la qual s'adopten noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, modificada per la resolució SLT/2568/2020, de 19 d'octubre

Convocatòria

PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR AJUDES:

1. Sol.licitud ajudes COVID19 novembre 2020:

Descarregar la sol·licitud aquí:

SOL·LICITUD AJUDES COVID-19 NOVEMBRE 2020.

Omplir-la i signar-la amb el certificat/segell electrònic i guardar el document a l’ordinador (si teniu problemes per omplir o signar la sol·licitud, feu servir el navegador CHROME) (si no disposeu de certificat/segell electrònic, mireu l’apartat 3)

 

2. Fitxa de creditor

Descarrega de la fitxa de creditor aquí:

FITXA DE CREDITOR

En el cas que no sigueu proveïdors i no hagueu facturat mai per l’Ajuntament, caldrà que us descarregueu la fitxa de creditor, l’ompliu i la validi la vostra entitat bancària. A continuació l’escanegeu i la guardeu a l’ordinador. Si ja sou clients de l’Ajuntament, aquest pas no caldrà.

 

3. Instància genèrica

Clica aquí:

INSTÀNCIA GENÈRICA

Aneu a l’apartat de la dreta INICIA EL TRÀMIT i ompliu la instància (adjunteu la sol·licitud del COVID19 que teniu guardada a l’ordinador, i els documents que es detallen a la mateixa instància, i signeu la sol·licitud).

Nota: No cal tornar a adjuntar els documents que ja s’hagin presentat en les subvencions de la primera onada.

 

4. Guia de com enviar una instància a l'Ajuntament

Descarregar la guia del pas a pas:

GUIA DE COM ENVIAR UNA INSTÀNCIA

En el cas que no hagueu entrat mai cap sol·licitud de manera telemàtica o que no disposeu de signatura electrònica, consulteu la guia de com enviar una instància i seguiu els passos.

 

5. Termini de presentació

Les sol·licituds es poden presentar del 25 de novembre al 15 de desembre d’enguany.

 

S’Informa als beneficiaris que en compliment de la normativa fiscal l’Ajuntament de Banyoles inclourà aquests ajuts a la corresponent declaració davant l’Agència Tributària.

_______________________________________________________________________________________________

1a ONADA AJUDES COVID-19: MAIG DEL 2020

Bases per ajuts als professionals afectats pel cessament obligatori per l'estat d'alarma per la gestió de la COVID-19  PRIMERA SUBVENCIÓ

Convocatòria de subvencions per als professionals afectats pel cessament obligatori per l'estat d'alarma per la gestió de la COVID-19 

PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR AJUDES “CONCESSIÓ D’AJUTS ALS PROFESSIONALS AFECTATS PEL CESSAMENT OBLIGATORI DE L’ACTIVITAT EN VIRTUT DEL REIAL DECRET 463/2020, 14 DE MARÇ 2020, PEL QUAL ES DECLARA L’ESTAT D’ALARMA PER LA GESTIÓ DE LA SITUACIÓ DE CRISI SANITÀRIA OCASIONADA PER LA COVID-19”

1. Sol.licitud ajudes COVID19 maig 2020:

Descarregar la sol·licitud aquí:

SOL·LICITUD AJUDES COVID-19 MAIG 2020 

Omplir-la i signar-la amb el certificat/segell electrònic i guardar el document a l’ordinador (si teniu problemes per omplir o signar la sol·licitud, feu servir el navegador CHROME) (si no disposeu de certificat/segell electrònic, mireu l’apartat 3)

 

2. Fitxa de creditor

Descarrega de la fitxa de creditor aquí:

FITXA DE CREDITOR

En el cas que no sigueu proveïdors i no hagueu facturat mai per l’Ajuntament, caldrà que us descarregueu la fitxa de creditor, l’ompliu i la validi la vostra entitat bancària. A continuació l’escanegeu i la guardeu a l’ordinador. Si ja sou clients de l’Ajuntament, aquest pas no caldrà.

 

3. Instància genèrica

Clica aquí:

INSTÀNCIA GENÈRICA

aneu a l’apartat de la dreta INICIA EL TRÀMIT i ompliu la instància (adjunteu la sol·licitud del COVID19 que teniu guardada a l’ordinador, les factures, document dades bancàries, etc.. i signeu la sol·licitud.

 

4. Guia de com enviar una instància a l'Ajuntament

Descarregar la guia del pas a pas:

GUIA DE COM ENVIAR UNA INSTÀNCIA

En el cas que no hagueu entrat mai cap sol·licitud de manera telemàtica o que no disposeu de signatura electrònica, consulteu la guia de com enviar una instància i seguiu els passos.

 

S’Informa als beneficiaris que en compliment de la normativa fiscal l’Ajuntament de Banyoles inclourà aquests ajuts a la corresponent declaració davant l’Agència Tributària

 

Bases Àrea de Serveis a les Persones

 

Bases Foment del transport per a joves estudiants

 

Bases de les ajudes als preus dels casals dins del programa Lleure per a Tothom

 

Bases per a establiments turístics i comercials de Banyoles 2019

 

Bases per a la restauració i rehabilitació de façanes d’immobles

 

Canals de tramitació

Enviant la sol·licitud documentació adjunta a través de:

  • La seu electrònica (a través del tràmit d'instància genèrica, adjuntant els models normalitzats).
  • Per correu postal, a l’adreça Passeig de la Indústria, 25, de Banyoles.
  • Presencialment a les oficines municipals.

 

  BOP Girona