És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.
La persona física o jurídica titular d’una activitat o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
De manera presencial.
Durant tot l'any.
La comunicació ha de formalitzar-se abans de realitzar la modificació no substancial.
La taxa que estableixi l’ordenança fiscal.
Els que estableixi l’ordenança fiscal.
Imprès de comunicació prèvia d'una modificació no substancial d’un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa.
Espectacles:
No hi ha resolució. Les comunicacions presentades d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l'Ajuntament, moment a partir del qual es pot exercir l'activitat comunicada. La presentació de la comunicació faculta a l’Ajuntament per a verificar la conformitat de les dades que s’hi contenen. Un cop efectuada la comunicació per part del titular de l’activitat, l’Ajuntament la inscriurà al Registre municipal d’activitats. A l’esmentat Registre hi constarà que l’activitat ha estat comunicada i, en conseqüència, que ha iniciat el seu funcionament.
No opera.
Les ordinàries del procediment administratiu.
Si el nou espectacle o la nova activitat recreativa amb la que es vol modificar la llicència està sotmès, per l’Ordenança d’espectacles o per la resta de normes d’aplicació, a requeriments addicionals als exigits inicialment, per tal d’incloure-hi el nou espectacle caldrà tramitar una nova llicència. Les modificacions dels establiments i de les seves instal·lacions, ja sigui per transformació, adaptació o reforma, ampliació o reducció, o canvi o desplaçament, estan sotmeses a l’obtenció d’una nova llicència o autorització quan siguin substancials, segons el que disposa el Codi tècnic de l’edificació. Caldrà presentar el pla d’autoprotecció, si cal, d’acord amb el que disposa el Decret 82/2010, en el termini màxim de sis mesos des de l’inici de l’activitat a través del Registre electrònic de plans d’autoprotecció - Hermes.