Descripció Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública de què disposa l'Ajuntament de Banyoles. No és necessari motivar la sol.lcitiud però si exposeu els motius de la vostra petició, aquests es podran tenir en compte a l'hora de resoldre la vostra sol.licitud.
El dret d'accés a la informació pública només pot ser denegat o restringit per les causes expressament establertes per les lleis.
Qui ho pot demanar? Qualsevol persona major de 16 anys, vàlidement identificada. La sol.licitud es pot fer a títol personal o en nom i representació d'una persona jurídica legalment constituïda.
Quan? Durant tot l'any.
Temps de tramitació El període màxim és d'un mes amb caràcter general.
Documentació necessària No cal aportar documentació.
Preu Tràmit gratuït.En el cas d'expedició de còpies o transposició a formats diferents de l'original, aquests estaran subjectes a una contraprestació econòmica que en cap cas excedirà el cost de l'operació.
Canals de tramitació Per Internet: cal que empleneu la sol·licitud. Presencialment: a les oficines municipals.
Recursos
Si es vol impugnar aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, procedeix interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Girona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva notificació.
Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat o reclamació gratuïta i voluntària davant la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública, en el termini d’un mes a comptar del dia següent de la seva notificació.